فروش دستگاه انکوباتور

ویژگی های دستگاه انکوباتور ایرانی

0 گؤروش
یازار:‌

قفسه قاب آلومینیومی تقریباً درجه دوم که معمولاً نصب شده است، ما در اینجا با قفسه قاب پلاستیکی حاشیه‌دار و عمیق‌تر جایگزین می‌کنیم، که می‌توانید سینی‌های پلاستیکی تخم‌مرغی موجود در بازار را در آن قرار دهید. بنابراین، هر تخم مرغ را می توان به راحتی جدا کرد یا حتی می توانید تخم مرغ را در داخل انکوباتور درمان کنید. علاوه بر این، زاویه چرخش از 45 درجه به 35 درجه کاهش می یابد تا آزمایش در تخم های باز شده امکان پذیر باشد.
علاوه بر این، این آزمایشگاه انکوباتور HEKA مانند انکوباتورهای آزمایش شده HEKA مجهز است:
HEKA-ریزپردازنده-کنترل، چرخش تخم مرغ تمام اتوماتیک (تعداد چرخش در روز قابل برنامه ریزی)، مرطوب کننده تمام اتوماتیک، دو ترموستات و تایمر خنک کننده. کابین از مواد کامپوزیت پلاستیک با هسته فوم سخت ساخته شده است که در تمام انکوباتورهای HEKA ساخته شده از پلاستیک سریال است: بسیار مقاوم، غیر حساس به خط و خش، ماندگاری رنگ برای 10 سال و بیشتر و کاملا عایق.
در اینجا ما موضوع کلی مدیریت انکوباتور را که مربوط به ART است مرور می کنیم. در چارچوب این مقاله، تجربیات ما در رابطه با مدیریت انکوباتور مورد بحث قرار خواهد گرفت. جزئیات مربوط به محیط جوجه کشی همچنین شامل موقعیت گامت/جنین در انکوباتور، کیفیت هوا و کنترل کیفیت می شود.
کیفیت هوا، نتیجه ART، فناوری کمک باروری، انکوباتور، کنترل کیفیت
موفقیت فناوری کمک باروری (ART) به شدت به روش ها، لوازم و تجهیزات مورد استفاده در این زمینه بستگی دارد. در حوزه ما، تنوع بین امکانات در این جنبه‌ها منجر به بیانیه‌ای در محافل آزمایشگاهی شده است که شبیه این است: انکوباتور روشی است که ما جنین‌شناسی انجام می‌دهیم. 

آردینی اوخو
چهارشنبه 27 بهمن 1400
بؤلوملر :

فروش دستگاه انکوباتور برای انجام کشت

0 گؤروش
یازار:‌

برای بسیاری از انکوباتورها، انتخاب شرکت های عضو خود به این معنی نیست که نه تنها راه اندازی های عالی را به ارمغان می آورد، بلکه مطمئن شوید که این راه اندازی ها جامعه موجود را مختل نمی کنند. در مصاحبه، برخی از انکوباتورها به دنبال تعیین چگونگی راه اندازی به خوبی با استاندارد رفتار خود هستند. یک راه اندازی که یک انکوباتور را درک می کند یک فضای مشترک است و می خواهد با سایر اعضای ارتباط برقرار کند، احتمالا در این زمینه به خوبی مشاهده خواهد شد. در مقابل، یک راه اندازی که به نظر می رسد به دنبال درمان ترجیحی و تنهایی ممکن است تصور دشوار است.
مصاحبه یک تعامل دو طرفه است. این نیز فرصتی برای راه اندازی برای تقویت است که آیا انکوباتور مناسب برای آنها است. کارکنان قیمت انکوباتور مانند همکاران خواهند بود، بنابراین راه اندازی باید آنها را ارزیابی کنند، اگر بخشی از پانل مصاحبه باشند. راه اندازی همچنین می تواند به ارزیابی سایر جنبه های انکوباتور ادامه دهد. نمونه هایی از سوالاتی که یک راه اندازی ممکن است صبر کند تا مصاحبه ای که به وجود آمده باشد عبارتند از:
معیارهای یک شرکت به "فارغ التحصیل شدن" از انکوباتور (یا در غیر این صورت نیاز به ترک) چیست؟
آیا انکوباتور برنامه ریزی برای اضافه کردن خدمات یا تجهیزات در آینده نزدیک است؟
آیا فرصت هایی برای مشاوره از اعضای هیئت مدیره مشاوره انکوباتور یا دیگران وجود دارد؟
آیا جلسات وجود دارد که انکوباتور نیاز به همه اعضا برای حضور دارد؟ اینها چقدر مکرر هستند؟
چه نوع روابط انکوباتور با سرمایه گذاران دارد؟
آیا هر کسی که در محل انکوباتور در یک روش خاص در یک روش خاص شروع به کار می کند، تجربه می کند؟

آردینی اوخو
شنبه 23 بهمن 1400
بؤلوملر :

کاربرد دستگاه انکوباتور

0 گؤروش
یازار:‌

ما انکوباتور آزمایشگاهی را در مدل های فشرده، کوچک و بزرگ ارائه می دهیم. محیطی ایده آل برای نگهداری و انکوباسیون نمونه ها در محیطی با دما و رطوبت کنترل شده. انکوباتورهای ما راه حلی برای پروتکل های صنعتی، فرآوری مواد غذایی، تحقیقات بیولوژیکی، کاربردهای دارویی و مطالعات زیست محیطی ارائه می دهند.
انکوباتورها محیط های کنترل شده دما، CO2 و رطوبت را برای مطابقت با نیازهای تحقیقاتی زمینه های مطالعاتی متعدد فراهم می کنند. تمام انکوباتورهای تولیدی شلدون به گونه ای طراحی شده اند که شرایط قابل تکرار و قابل اعتمادی را فراهم کنند و آلودگی نمونه را کاهش دهند.
دستگاه های انکوباتور از تولیدی شلدون برای سازگاری با طیف گسترده ای از کاربردها طراحی شده اند. ما اتاق‌های رشد CO2، همه منظوره، تکان دهنده، یخچال‌دار و روشن را در اندازه‌های مختلف ارائه می‌کنیم.
مینی انکوباتور incubator فشرده برای استفاده شخصی، آزمایشگاه های کوچک و کلاس های درس طراحی شده است. این واحد دارای طیف وسیعی از دما برای پاسخگویی به انواع کاربردهای نمونه کوچک است.
مینی انکوباتور جمع و جور و با قیمتی مقرون به صرفه است، اما ویژگی هایی را ارائه می دهد که معمولاً در انکوباتورهای اولیه یافت نمی شوند. بدنه کاملاً فلزی است، همانطور که قاب درب نیز می باشد. یک پنجره پلکسی در درب دید کاملی را به داخل ارائه می دهد. یک قفسه گنجانده شده است، و می توان آن را در سه سطح مختلف تنظیم کرد - می توان قفسه های اضافی را برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی خریداری کرد.
المنت های گرمایشی که در اطراف قرار می گیرند گرمایش و یکنواختی را فراهم می کنند و ترموستات هیدرولیک پایداری دمای داخل محفظه را تضمین می کند. یک پورت دماسنج در بالای دستگاه انکوباتور به کاربر این امکان را می دهد که دما را کنترل کند.

آردینی اوخو
یکشنبه 3 بهمن 1400
بؤلوملر :