در مورد آزمایشگاههای خشک ، اینها کمی با نیازهای کمتری روبرو هستند که اصلی ترین آنها شامل سیستمهای مهار آتش ، کنترل ارتعاشات قابل استفاده برای ابزارهای حساس و کنترل های با کیفیت بالا است. علاوه بر این ، سیستم های قدرت پاک که بتوانند ارتباطات شبکه ، رایانه های حساس و ابزار تحقیق را در خود جای دهند نیز مورد نیاز است.
به دلیل متمایز بودن این ویژگی های تعیین کننده ، تشخیص اینکه آیا راه اندازی شما به آزمایشگاه مرطوب یا آزمایشگاه خشک نیاز دارد ، باید آسان باشد. ملاحظات ذکر شده برای آزمایشگاه های خشک و مرطوب کامل نیستند و برای شرکتی که به دنبال حمایت از آزمایشگاه مرطوب است اجباری نیست. این آزمایشگاه ها را می توان در طیف گسترده ای از تنظیمات مختلف ساخت. به همین دلیل ، هر ویژگی آزمایشگاه مرطوب باید قبل از انتخاب انتخاب شود.
کارکنانی که در این آزمایشگاه ها کار می کنند نیز کاملاً متفاوت هستند. کارکنان در یک آزمایشگاه مرطوب در درجه اول با مواد شیمیایی و سایر مواد احتمالاً خطرناک دست ساز هستند. این محققان باید به درستی تکنیک های اساسی آزمایشگاه را بشناسند ، که شامل روش های ایمنی عمومی در صورت نشت مواد شیمیایی خطرناک و همچنین تکنیک هایی است که مربوط به انواع آزمایشاتی است که آنها انجام می دهند.
اعضای کارکنان در یک آزمایشگاه خشک به طور عمده روی سیستم های رایانه ای کار می کنند ، به این معنی که اکثر آن ها برای انجام تحقیق ، تجزیه و تحلیل مناسب ، باید درک جامعی از نحوه استفاده صحیح از انواع مختلف سیستم های محاسباتی داشته باشند. 

سه شنبه 31 فروردین 1400
بؤلوملر :