این دستگاه انکوباتور بزرگ آزمایشگاهی امکان دسترسی آسان به کار شما را فراهم می کند. مورد کاتالوگ آزمایشگاه به شما 30 فوت مکعب و حداکثر بیست قفسه برای ذخیره می دهد. چهار خروجی داخلی مناسب ، ترکیب قطعات تجهیزات اضافی مانند راکرهای آزمایشگاهی متعدد یا لرزاننده های مداری را آسان می کند.
سطح بالای عملکرد به دلیل کنترل دقیق ریزپردازنده و طراحی منحصر به فرد ژاکت هوای گرم است. ساخت دیواره سه گانه اجازه می دهد تا هوای گرم در داخل پلنوم باز بین محفظه داخلی و دیواره های خارجی گردش کند.
برای ایمن سازی نمونه هایی که در غیر این صورت در معرض آلودگی متقاطع و اثرات خشک شدن همرفت قرار می گیرند ، نیازی به دمنده یا فن نیست. پنج عنصر گرمایی که از نظر استراتژیک قرار داده شده اند ، از جمله درب بیرونی گرم شده ، گرمایش یکنواخت را تضمین می کنند ، حتی در صورت بارگیری کامل محفظه انکوباتور.
سیستم منحصر به فرد گردش هوا اجباری ما الگوی گردش یک دور ایجاد می کند که هم یکنواختی دما و هم بازیابی سریع گرما را فراهم می کند. کف اتاقک برای حمایت از دستگاه غلتک یا شیکر به طور ناهموار تقویت شده است.
سری مناسب آزمایشگاه آزمایشگاه برای: مطالعات خون شناسی ، تعیین میکروبیولوژیکی ، سنجش های پایداری دارویی ، کاربردهای عمومی انکوباتور ، کاربردهای دستگاه غلتک در مقیاس بزرگ ، کشت باکتری و کنترل کیفیت پردازش مواد غذایی و مطالعات بیوشیمیایی

سه شنبه 31 فروردین 1400
بؤلوملر :