قفسه قاب آلومینیومی تقریباً درجه دوم که معمولاً نصب شده است، ما در اینجا با قفسه قاب پلاستیکی حاشیه‌دار و عمیق‌تر جایگزین می‌کنیم، که می‌توانید سینی‌های پلاستیکی تخم‌مرغی موجود در بازار را در آن قرار دهید. بنابراین، هر تخم مرغ را می توان به راحتی جدا کرد یا حتی می توانید تخم مرغ را در داخل انکوباتور درمان کنید. علاوه بر این، زاویه چرخش از 45 درجه به 35 درجه کاهش می یابد تا آزمایش در تخم های باز شده امکان پذیر باشد.
علاوه بر این، این آزمایشگاه انکوباتور HEKA مانند انکوباتورهای آزمایش شده HEKA مجهز است:
HEKA-ریزپردازنده-کنترل، چرخش تخم مرغ تمام اتوماتیک (تعداد چرخش در روز قابل برنامه ریزی)، مرطوب کننده تمام اتوماتیک، دو ترموستات و تایمر خنک کننده. کابین از مواد کامپوزیت پلاستیک با هسته فوم سخت ساخته شده است که در تمام انکوباتورهای HEKA ساخته شده از پلاستیک سریال است: بسیار مقاوم، غیر حساس به خط و خش، ماندگاری رنگ برای 10 سال و بیشتر و کاملا عایق.
در اینجا ما موضوع کلی مدیریت انکوباتور را که مربوط به ART است مرور می کنیم. در چارچوب این مقاله، تجربیات ما در رابطه با مدیریت انکوباتور مورد بحث قرار خواهد گرفت. جزئیات مربوط به محیط جوجه کشی همچنین شامل موقعیت گامت/جنین در انکوباتور، کیفیت هوا و کنترل کیفیت می شود.
کیفیت هوا، نتیجه ART، فناوری کمک باروری، انکوباتور، کنترل کیفیت
موفقیت فناوری کمک باروری (ART) به شدت به روش ها، لوازم و تجهیزات مورد استفاده در این زمینه بستگی دارد. در حوزه ما، تنوع بین امکانات در این جنبه‌ها منجر به بیانیه‌ای در محافل آزمایشگاهی شده است که شبیه این است: انکوباتور روشی است که ما جنین‌شناسی انجام می‌دهیم. 

چهارشنبه 27 بهمن 1400
بؤلوملر :